zaterdag

Stylish blogger Award!


Al meer dan een week terug heb ik van Lapjeskat de Stylish Blogger Award gekregen, wat ik natuurlijk echt super geweldig vind! Ik moet nu dingen over mezelf met jullie delen en de award dan aan andere Bloggers doorgeven. Lees meer over Marjolein:



1.Ik doe de opleiding Sportvisserij:
Sinds de start van het nieuwe school jaar volg ik deze opleiding en ook al zit ik met meer jongens dan meiden in de klas. Ik heb het super naar mijn zin! En nee we zitten niet de heldag met een hengel aan de waterkant we hebben heel veel theorie vakken en we leren veel over water, natuur, milieu, wet en regelgeving en natuurlijk over vissen.
Willen jullie een keer een post met foto’s over mijn opleiding?
2.Ik ben dol op lijstjes:
Als ik iets wil doen of nog moeten doen, spullen nodig heb of wat dan ook ik maak het liefst overal een lijstje voor. Ja, een rare tik maar het is soms best handig, zo vergeet ik ook minder snel dingen.
3.Ik moet om bijna alles lachen:
Ik heb de neiging om, om alles en iedereen te lachen. Of er nou een naar mijn idee raar uitziend persoon in de bus stapt of dat een docent boos wordt, ik kan overal om lachen. Wel gezellig natuurlijk maar niet altijd handig.
4.Ik ben geen ochtend mens:
Ik heb zelf een zwaar ochtendhumeur, heb ’s ochtends altijd even tijd nodig om wakker te worden. Binnen kort komt er nog een post over Ochtendhumeur.
5.Ik hou van lezen:
En dan bedoel ik niet allen blogs maar ook boeken als ze maar lekker dik zijn en een goed verhaal lijn hebben lees ik ze. Ook tijdschriften verslind ik…


Ik geef de award door aan: FashionCrushing & Life like me & fanilla & Repairable.



2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je me hebt getagd, dankjewel! Ik heb hem alleen al wel een keer gedaan, maar ik zet je link er even bij hoor :) Leuke feitjes, vooral nummer 3 haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks!
    Kun je eigenlijk een award teruggeven?
    Want ik zou hem graag aan jou teruggeven ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen