zaterdag

Mode aankopen waar jij gelukkig van wordt?


Wat voor soort mode aankopen maken jou gelukkig?

Zijn er kledingstukken die je steeds weer koopt? En zijn er kledingstukken waar je (bijna) geen geld aan uit geeft, gewoon omdat je dat liever aan iets anders uit geeft?

Mij gebeurt het dat uj voor een paar sneakers of joggingpak de stad in ga en thuis kom met een paar hakken of een jurkje. Er zijn categorieën kledingstukken en accessoires waar ik steeds voor val en categorieën kleding en accessoires waaraan ik eigenlijk geen geld wil besteden. Omdat ik het gewoon weg liever aan iets anders besteed.

Ik ben is na gegaan waar ik wel en niet graag geld aan uitgeef:

Jurken                               Ja
Rokken                              Minder
Broeken                             Ja
T-shirts                             Ja
Sweaters                           Minder
Blousejes                          Ja
Tuniekjes                         Minder
Blazers                              Ja
Jassen                                Nee, loop liever met een blazer of vest over me kleding heen
Schoeisel                          Ja, als het meer geen sneakers zijn
Bijous                                 Minder
Ceintuurs                         Ja
Lingerie                            Nee, alleen als het nodig is
Tassen                               Ja
Zonnebrillen                  Ja, leuke accessoire
Sportkleding                 Nee

En jullie? Waar geven jullie graag aan uit? Wat voor soort aankoop maakt jou gelukkig? En welke minder of niet?

1 opmerking: