woensdag

Waar berg jij al je kleding op?

We kopen steeds meer kleding, maar waar bergen we het allemaal op? De grootste droom van bijna elke vrouw is een inloopkast, toch?
Er zijn vrouwen die zoveel kleren hebben dat ze overal in huis kledingkasten laten maken. Een bekende modejournaliste gebruikt zelfs de keuken als bergruimte voor haar jurken, rokken en schoenen. Andere fashion victims gebruiken garages als garderobe. De auto komt pardoes op straat te staan. Een weer ander fashion addicts gaan aan de slag met losse kledingrekken in de gan en plastic opbergbakken onder het bed. Maar waar laat jij al je kleding?
We kopen veel meer kledin dan onze ouders en grootouders vroeger deden. Door het fast fashion systeem zijn de prijzen aanmerkelijk lager en volgen modetrends elkaar sneller op dan ooit tevoren.
Maar waar laten we deze enorme hoeveelheid jassen,broeken,schoenen,tassen en andere modeaccessoires? Naar mate je ouder wordt, wordt je persoonlijke modecollectie groter en groter en wordt het dat is mijn mening steeds moeilijker alles een plekje te geven.
Ik ben benieud hoe jullie het aan pakken. Bedenk jij bij aankoop a of er wel bergruimte voor is? Of koop  je eerst en maak je dan ruimte? Waar hang je alles? Doe je dingen weg of breid je de kastruimte steeds veder uit?
Liefs Marjolein

5 opmerkingen:

  1. Ik wil een inloopkast (:

    http://ieatfashiontoday.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uhm, gewoon in mijn kast, maar ik shop ook niet zo vaak.
    x
    fashioncrushing.web-log.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil al zó lang een inloopkast haha!
    En leuke blog trouwens, je schrijft echt leuk! ♥

    http://rimonabahere.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor de reacties!
    Ik wil zelf ook zo graag ene inloopkast!

    BeantwoordenVerwijderen