zaterdag

Maak van 2011 jou fashion jaar!

Het nieuwe jaar is al een tijd aan de gang, maar hoe staat het met de goede voornemens? Mijn voornemen was van 2011 mijn fashion jaar te maken. Meer liefde voor mezelf, meer aandacht voor mijn uiterlijk en meer fun!

Helaas wil het niet echt lukken met mijn goede voornemen. Eerder het tegenovergestelde gebeurt nu. Dat wil ik liever niet hebben en daarom wat tips die ik voor mezelf heb, die wil ik graag delen met jullie.

Draag elke dag te minste één opvallen en trendy iets

Het is zo gemakkelijk om in de dagelijkse routine van spijkerbroek en jack te vervallen. Om dit te voorkomen, heb ik deze tip bedacht. Streef er naar om iedere dag in ieder geval één opvallend element in je outfit te verwerken. Het hoeven geen superdure of luxe dingen te zijn. Bijvoorbeeld, een sjaaltje met luipaardprint om je nek, lak je nagels in een opvallende kleur. Kleine details die je dag goed maken.

Speelse accenten

Wissel luxe dingen af met speelse details. Neem jezelf niet te serieus. Een spijkerbroek wordt bijzonder met een T-shirtje met een opvallend opschrift. Een littel black dress wordt fun als je je nagels elk in een andere kleur lakt en je een ander detail in je outfit in een van je nagellakkleuren kiest. Wees creatief! Speel met mode!

Experimenteer met nieuwe stijl

Kleed je je gewoonlijk behouden of klassiek, gooi het roer dan een som. Shockeer de wereld om j heen met een rockerlook. Je hoeft er niet voor te gaan shoppen. Combineer die zwarte legging eens met een zwart T-shirt en zwarte laarzen en pas je make-up aan.

Kleur

Natuurlijk is het veilig om zwart, bruin, donkerblauw, grijs, beige en wit te dragen. Maar ga eens voor kleur. Of vernieuw je look met een felgekleurd accessoire.

Geen regels

Lak aan regels, lak aan trends. Trek een paar uur uit om je garderobe te bekijken en leg eens heel andere combinaties. Wijk af van wat algemeen geaccepteerd is. Leg bijzondere combinaties. Speel met kleur, maar ook met volumes en verschillende lengtes.


Liefs Marjolein

1 opmerking:

  1. Haha, dat had ik me ook voorgenomen, helaas is het aan het mislukken ;p

    BeantwoordenVerwijderen